Θεμελιώδης Αρχές του Μάνατζμεντ και Οικονομική Διεύθυνση
CLEOPATRA HOTEL 17/03/2011
Λόγο της Μεγάλης Ακροαματικότητας Ορίστηκε να Πραγματοποιηθεί ξανά στις 12/10/2011 & 19/10/2011 σε Λευκωσία και Λεμεσό
Λόγο της Μεγάλης Ακροαματικότητας Ορίστηκε να Πραγματοποιηθεί ξανά στις 12/10/2011 & 19/10/2011 σε Λευκωσία και Λεμεσό
Πρόλογος
Το σεμινάριο δεν είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο στόχος του εκπαιδευτή μέσα από την 25χρονη καριέρα και 10χρονη ακαδημαϊκή σπουδή έχει στόχο να καταδείξει την αξία της Διοικητικής Επιστήμης.
Σκοπός του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο θα βοηθήσει τον συμμετέχοντα να εφοδιαστεί και να προεκτείνει τις γνώσεις του σε θέματα Γενικής και Οικονομικής Διεύθυνσης. Επίσης θα μπορεί να αντιληφθεί και να εκτιμά τις διάφορες Οικονομικές Καταστάσεις ενός οργανισμού. Η εφοδίαση με τα κατάλληλα εργαλεία θα καταστήσει οποιονδήποτε να αξιολογεί και να ενεργεί με αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Ο σωστός προγραμματισμός περνά διαμέσου της γνώσης. Γι’ αυτό η γνώση και αντίληψη του πεδίου της Γενικής και Οικονομικής Διεύθυνσης είναι πολύ κρίσιμη για οποιονδήποτε οργανισμό. Επομένως ο οργανισμός ο οποίος προγραμματίζει στην κατάρτιση της διευθυντική ομάδας μπορεί να διασφαλίσει σε μεγαλύτερο βαθμό την επιτυχία. «Αν δεν προγραμματίζεσαι σωστά, προγραμματίζεσαι για να αποτύχεις!».
Στόχοι του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα πιο κάτω:
- Κατανόηση των θεμελιώδη αρχών της Γενικής Διεύθυνσης.
- Κατανόηση των κύριων αρχών της Οικονομικής Διεύθυνσης.
- Κατανόηση των Οικονομικών Καταστάσεων.
- Να αναλύουν τις διάφορες Οικονομικές Καταστάσεις.
- Να χρησιμοποιούν τους Λογιστικούς Δείκτες αποτελεσματικά.
- Να κατανοήσουν των κύκλο του Προϋπολογισμού – Budgeting/Forecasting Process.
- Να κατανοήσουν τους διάφορους Εταιρικούς Κινδύνους.
- Να χρησιμοποιούν διάφορα διευθυντικά στρατηγικά εργαλεία και μοντέλα αποτελεσματικά. Π.Χ. SOWT Analysis, PESTLE Analysis, Porter 5 Forces Model κ.λ.π.
Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία του προγράμματος συνδυάζει τη θεωρία με πραγματικά πρακτικά παραδείγματα.
Συμμετέχοντες
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες, διευθυντές, και τμηματάρχες οι οποίο θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Γενικής και Οικονομικής Διεύθυνσης.
Περιεχόμενο Σεμιναρίου – Σύνοψης
1η Περίοδος: Γενική και Οικονομική Διεύθυνση
Ø Ορισμός της Γενικής Διεύθυνσης.
Ø Αντίληψη και εφαρμογή της Γενικής Διεύθυνσης.
Ø Αντίληψη και εφαρμογή της Οικονομικής Διεύθυνσης.
Ø Ορισμός της Οικονομικής Διεύθυνσης.
Ø Αντίληψη και εφαρμογή της Οικονομικής Διεύθυνσης.
2η Περίοδος: Ερμηνεία των οικονομικών καταστάσεων
Ø Ερμηνεία και αντίληψη των οικονομικών καταστάσεων, Ισολογισμού, Λογαριασμού Κερδοζημιών, Ταμειακής Ροής, και επιπρόσθετων πληροφοριών.
Ø Παρουσίαση πρακτικών παραδειγμάτων.
3η Περίοδος: Λογιστικοί Δείκτες
Ø Ερμηνεία Λογιστικών δεικτών (Accounting Ratios).
Ø Παρουσίαση πρακτικών παραδειγμάτων.
4η Περίοδος: Προϋπολογισμός
Ø Ερμηνεία και κατανόηση φιλοσοφίας Προϋπολογισμού (Budget/Forecast).
Ø Παρουσίαση πρακτικών παραδειγμάτων.
5η Περίοδος: Εταιρικοί Κίνδυνοι
Ø Ερμηνεία Εταιρικών Κινδύνων.
Ø Παρουσίαση Πρακτικών Παραδειγμάτων.
6η Περίοδος: Στρατηγικά Εργαλεία
Ø Ερμηνεία στρατηγικών εργαλείων.
Ø Παρουσίαση διευθυντικών στρατηγικών εργαλείων.
7η Περίοδος: Ολοκληρωμένα Μοντέλα Οικονομικής Διεύθυνσης
Ø Παρουσίαση πραγματικών Case Studies
Ø Συζήτηση.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Οικονομική Διεύθυνση για μη Λογιστές – Financial Management for non Accountants | |||
Ώρες Εφαρμογής | Διάρκεια | Χρονοτοποθέτηση Περιεχομένου | |
Από | Μέχρι | (λεπτά) | |
8.45 | 9.00 | 15 | Εισαγωγή και στόχοι προγράμματος |
9.00 | 09.30 | 30 | 1η Περίοδος: Εισαγωγή στη Γενική και Οικονομική Διεύθυνση
|
9.30 | 11.00 | 90 | 2η Περίοδος: Ερμηνεία των Οικονομικών Καταστάσεων
|
11.00 | 11.15 | 15 | Διάλειμμα |
11.15 | 13.00 | 105 | 3η Περίοδος: Λογιστικοί Δείκτες
|
13.00 | 14.00 | 60 | Γεύμα |
14.00 | 15.00 | 60 | 4η Περίοδος: Προϋπολογισμός – Budget/Forecast · Ερμηνεία και κατανόηση φιλοσοφίας προϋπολογισμού · Προϋπολογισμός Εσόδων / Εξόδων · Προϋπολογισμός Ταμειακής Ροής · Πρακτικά Παραδείγματα · Ερωτήσεις/Απορίες |
15.00 | 15.30 | 30 | 5η Περίοδος: Εταιρική Κίνδυνοι
|
15.30 | 15.45 | 15 | Διάλειμμα |
15.45 | 16.30 | 45 | 6η Περίοδος: Στρατηγικά Εργαλεία
|
16.30 | 17.15 | 45 | 7η Περίοδος: · Παρουσίαση Ολοκληρωμένων Παραδειγμάτων (Case Studies). · Ανοιχτή Συζήτηση |
Διάρκεια Κατάρτισης | 7 Ώρες |
Βιογραφικό Σημείωμα Εκπαιδευτή
Christos Ioannou
Christos Ioannou, MBA (Fin.), CMA, F.CIM, CFC
Consultant in the field of Business & Management; specifically in the areas of business administration, accounting & finance, strategic management, strategic marketing and performance management.
Academic Credentials
· MBA (Finance) – University of Leicester .
· Certified Management Accountant (CMA) -Member of the Institute of Certified Management Accountants of Australia (ICMA). Representative of ICMA in Cyprus .
Professional Certifications
· Chartered Manager.
· Certified Financial Consultant – Representative of Institute of Financial Consultants in Cyprus .
· Associate Certified Fraud Examiner.
Main Academic Interests
· Diversification Strategies in Cyprus .
· Acquisition Strategies in Cyprus .
· The Future of Private Universities in Cyprus .
· Performance Management.
· Strategic Management.
· Strategic Marketing.
Memberships
· Institute of Certified Management Accountants Australia – Certified / CMA
· Canadian Institute of Management – Fellow / F.CIM
· Association of Certified Fraud Examiners – Associate / ACFE
· Institute of Financial Consultants – Certified / CFC
Selected Projects
· Diversification through Acquisition Strategy: “In what circumstances and conditions can grow Shareholders Value?”
· The Future Prospects of Private Universities in Cyprus .
· Hilton Hotels Corporation: Marketing Plan Project.
· Hilton Hotels Corporation: Global Leader through Branding Strategy.
Publications – Part of Publications in Phileleftheros / Politis Newspapers Since 2005
· The Future of National Economy.
· How to manage the risk of acquisitions’.
· How to minimize the risk of corporate fraud.
· Relation of corporate culture and change management.
· Tourism and CTO Strategic Plan.
· Is your small business healthy?
· The role of a leader in an organization.
· The role of economic profits in the economy and society.
· The importance of strategic marketing in this era.
· Balance Scorecard: Dynamic Performance Measurement Management System the last decades.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου