Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ / ACCOUNTING FOR MANAGERS

Accounting for Managers – 17/5/2012 NICOSIA in CO-OPERATION WITH KEBE/CCCI
2nd SERIES OF 5 STAR SEMINAR*****
Σκοπός του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο θα βοηθήσει τον συμμετέχοντα να εφοδιαστεί και να προεκτείνει τις γνώσεις του σε Θεμελιώδη θέματα Λογιστικής χωρίς να έχει πτυχίο Λογιστικής. Θα μπορεί να αντιληφθεί και να εκτιμά τρία πολύ σημαντικά πεδία στον οργανισμό/εταιρεία προς λήψη στρατηγικών αποφάσεων όπως: (1) να γνωρίζει και να εκτιμά τις διάφορες Οικονομικές Καταστάσεις ενός οργανισμού μέσω επεξεργασίας στρατηγικών εργαλείων, να γνωρίζει την διαδικασία και τον έλεγχο του Προϋπολογισμού, και (3) να γνωρίζει τα διάφορα πεδία κόστους και μεθόδους ελέγχου και συγκράτησης των κόστων. Η εφοδίαση με τα κατάλληλα εργαλεία θα καταστήσει οποιονδήποτε να αξιολογεί και να ενεργεί με αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Γι’ αυτό η γνώση και αντίληψη της Λογιστικής  είναι πολύ κρίσιμη για οποιονδήποτε οργανισμό. Επομένως ο οργανισμός ο οποίος προγραμματίζει στην κατάρτιση της διευθυντική ομάδας μπορεί να διασφαλίσει σε μεγαλύτερο βαθμό την επιτυχία. «Αν δεν προγραμματίζεσαι σωστά, προγραμματίζεσαι για να αποτύχεις!». 

Στόχοι του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα πιο κάτω:
  • Κατανόηση της χρησιμότητας των Οικονομικών Καταστάσεων.
  • Κατανόηση των Οικονομικών Καταστάσεων.
  • Ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων.
  • Χρησιμοποίηση Λογιστικών Δεικτών  αποτελεσματικά.
  • Ανατομία Λογιστικών Δεικτών.
  • Κατανόηση του κύκλου και ελέγχου του Προϋπολογισμού  Budgeting and Budgetary Control.
  • Ανάλυση πεδίων κόστους και συμπεριφορά κόστους.
  • Κατηγορίες κόστων όπως σταθερά, ημισταθερά και μεταβλητά (fixed costs, semi-variable costs, and variable costs).
  • Κατανόηση σημείου εξισορρόπησης (breakeven point).
Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία του προγράμματος συνδυάζει τη θεωρία με πραγματικά πρακτικά παραδείγματα.

Συμμετέχοντες
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους Επαγγελματίες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές Τμημάτων, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες οι οποίο θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Λογιστικής.

Περιεχόμενο Σεμιναρίου – Σύνοψης
1η Περίοδος: Users, uses and Usefulness of Financial Statements – Χρησιμότητα των Οικονομικών Καταστάσεων στους διάφορους χρήστες
Ø  Χρήστες
Ø  Δυσκολίες για τους Διευθυντές
Ø  Σκοπός της Λογιστικής Πληροφόρησης
Ø  Κύριες Οικονομικές Καταστάσεις
Ø  Κεφαλαιουχικές και Λειτουργικές Δαπάνες
Ø  Ποιότητα καλής Λογιστικής Πληροφόρησης

2η Περίοδος: Interpretation of Financial Statements via Ratio Analysis – Εκτίμηση και ερμηνεία των Οικονομικών Καταστάσεων διαμέσου των Λογιστικών δεικτών
Ø  Ανατομία Λογιστικών δεικτών
Ø  Σύγκριση Λογιστικών δεικτών
Ø  Κατηγορίες λογιστικών δεικτών
Ø  Πυραμίδα λογιστικών δεικτών
Ø  Εκτίμηση Οικονομικών Καταστάσεων διαμέσου Λογιστικών Δεικτών

3h Περίοδος: Element of Costs Πεδία Κόστους
Ø  Στρατηγικός Ρόλος της Λογιστικής Κόστους – Strategic Role of Cost Accounting
Ø  Κατηγοροποίηση Κόστους – Cost Categorization
Ø  Συμπεριφορά Κόστους – Cost Behavior
Ø  Ανάλυση Σημείου Εξισορρόπησης - Break-even point analysis
4η Περίοδος: Budgeting and Budgetary Control – Προϋπολογισμός και Διαδικασία Προϋπολογισμού  
Ø   Ετοιμασία του Master Budget
Ø  Ετοιμασία Cash Budgets
Ø  Budgetary Control
Ø  Εναλλακτικές μορφές Προϋπολογισμού - Alternative Budgeting Systems – Fixed and Flexible Budgets
Ø  Πληροφόρηση Προϋπολογισμού - Budget Reports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου